Music Spacecraft Landed : news from the "^^" dimension

|

  • 14 του Μάη,στο An Club,έρχεται ο Omar Rodriguez Lopez.Όχι,δεν κάνω πλάκα με τόσο σοβαρά θέματα. Check for yourself http://www.last.fm/event/917646 Eυχαριστώ Θεέ Ήλιε,γεννήτωρ φωτός,ζωοδότη των πάντων.
  • Το νέο album των Isis έχει όνομα!"Wavering Radiant" ονομάζεται το νέο πόνημα των Βοστονέζων φίλων μας & θα κυκλοφορήσει την αγία και ιερή ημέρα Τρίτη,5 του Μάη.
  • Συμπέρασμα:ΑΓΑΠΑΜΕ τον Μάη.Αγαπάμε την Άνοιξη.Αγαπάμε την μητέρα "Ήλιο". (γιατί δηλαδή,σώνει και καλά,να είναι "πατέρας" ο Ήλιος?Είδατε κανένα επιβλητικό ηλιακό τσουτσούνι στον ουρανό ποτέ?Εγώ πάντως όχι.Φόλα στα ξεπερασμένα πατριαρχικά πρότυπα!Ζήτω η αιώνια Μήτρα!)
  • Κάποια τραγούδια από το αναμενόμενο νέο album των Mastodon έχουν κυκλοφορήσει στο internet.Μέχρι τώρα έχω αντισταθεί στον -τεράστιο- πειρασμό να κατεβάσω κάποιο "ψηφιακής" ποιότητας mp3.Θα επιβληθώ στον εαυτό μου.Και θα ρθει σύντομα η μέρα που θα το έχω φρέσκο στα χέρια μου,με την απόλυτη ποιότητα ήχου,τα μεγάλα μου ακουστικά καρφωμένα στο κεφάλι μου,το artwork μπροστά στα μάτια μου.. Όοοοοομορφα πράααααααααματα.
  • ..Αnd speaking of Mastodon,ακόμα θυμάμαι τις ξινισμένες φάτσες γύρω μου,όταν έπαιζαν οι whale sludge rockers,στο gig Mastodon/Tool στο Ελληνικό.
  • "gig" δεν το λες βέβαια
  • δηλαδή σοβαρό live χώρο,με επαγγελματική ηχητική κάλυψη,και ανθρώπινες συνθήκες για την παρακολούθηση μιας συναυλίας.
  • αλλά τί περιμένεις όταν ο διοργανωτής είναι η didi music του "rockwave",της κλεψιάς,των γραφικών facilities "5 χημικές τουαλέτες + ένα τεντόπανο για πρώτες βοήθειες"
  • όσοι έιχαν την ευκαιρία να βγουν εξωτερικό & να παρακολουθήσουν κάποιο μεγάλο festival,έχουν ζήσει στο πετσί τους την χαοτική διαφορά νοοτροπίας.
  • δυστηχώς κάποιος κύριος Λώρης θεωρεί ότι είμαστε καλοί μαλάκες
  • ..που ενδέχεται να είμαστε από την στιγμή που πληρώνουμε 60άρια για Depeche Mode ενώ είμαστε sold out για χιλιοστή φορά στους..Placebo
  • στους Placebo του 2009,όχι στους Placebo του debut ή του without you i'm nothing,ή του black market music...
  • Το καλό βέβαια φέτος είναι ότι διανύουμε μια απίστευτα-τέλεια-για να είναι αληθινή,χρονιά.
  • Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε για το live των Mogwai στο gagarin.
  • 20 Φλεβάρη αρκετές γνώριμες καμένες φάτσες θα μαζευτούμε για να μας πάνε μια βόλτα οι Σκωτσέζοι φίλοι μας.. πάνω από καλοκαιρινούς αγρούς,ένα πολύ ζεστό καλοκαιρινό μεσημέρι,την ώρα εκείνη που καίνε και οι πέτρες,με μια μικρή υποψία από ένα μικρό λαθραίο βουνίσιο αεράκι να μας χαιδεύει το πίσω μέρος του λαιμού..
  • Το gagarin που λες,μ'αρέσει πολύ.Είναι ο μόνος συναυλιακός χώρος στην Ελλάδα που μπορώ να μυρίσω την μυρωδιά του "Ρόδον".Και με φτιάχνει πολύ αυτό..
  • Οι παλαιότεροι βέβαια θα θυμούνται και τα "κακά" του Ρόδον.
  • Νερωμένη μπύρα,απουσία εξαερισμού σε πολλά live κτλπ κτλπ
  • Αλλά μην μου πείτε ότι δεν σας έχει λείψει..
  • Το τελευταίο live που βρέθηκα στο Ρόδον. 21/05/2005. Τim Hecker.Μεγάλος.Να "βαράει" από την κονσόλα πάνω,στον εξώστη.Jesu.Απόλυτο μπάσο.Παντού.Εγώ.Στον εξώστη.Visuals.Καμένα.Αλλά Τεράστια.Isis.Μόλις έχει κυκλοφορήσει το Panopticon.Επίθεση στο ψαχνό με "so did we".Μια θάλασσα από κεφάλια υποκλίνεται.Εγώ.Στήλη άλατος.
  • Για να επανέρθω στο κεφάλαιο Μοgwai,να αγοράσετε/κλέψετε την remastered version του Young Team που βγήκε πρόσφατα.
  • α π ί σ τ ε υ τ η ηχητική εμπειρία.Το καλύτερο album των Mogwai,remastered.Λες να αξίζει βρε αδερφέ?!
  • Έβγαλε καινούριο καλούδι και ο "πατριάρχης" Lustmord.Τιτλοφορείται "Other".Έχει guest συμμετοχές από Αdam Jones (Tool) & Aaron Harris (Isis).
  • Μας έκαψε ο μπαρμπα-Lustmord.Το χει αυτό.

and if the band you're in starts playing different tunes

i'll see you on the dark side of the moon

1973.pink floyd.

0 whispered:

Δημοσίευση σχολίου