smash your tv

|


Nα μαι πάλι.

Μπροστά από το κουτί.Είπαμε,κακές συνήθειες.Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου τον τελευταίο χρόνο ότι θα κόψω κάθε επαφή μαζί της,ότι θα γίνει για μένα το ενοχλητικό ογκώδες έπιπλο του σπιτιού.Δεν τα καταφέρνω όμως.

Κάτι με πιάνει.Μια σαδιστική μανία με κάνει ρομπότ που πιάνει το τηλεκοντρόλ στο χέρι και συντονίζεται με τα πορνό των 8,ή αλλιώς με τα καθημερινά βραδυνά δελτία ειδήσεων.

Αρχίζω με mega.Αλλά είμαι απαιτητικός πελάτης.Κόβω βόλτες και στο μαγαζάκι του Κυριακού.Τις μέρες εκείνες δε,που η σαδιστική μανία με κατακυριεύει,κατρακυλάω και σε alpha & alter.Star σπανιότατα.Σχεδόν ποτέ.Ίσως αυτό είναι μια ένδειξη ότι δεν είμαι τόσο άρρωστος ακόμα.Ίσως πάλι να είμαι ψυχοπαθής και να το αρνούμαι με τέτοιες δικαιολογίες.Πραγματικά δεν ξέρω.

Τί έμαθα σήμερα από την tv?Πράματα & θάματα!Οι άνθρωποι της κυβέρνησης βγήκαν στο γυαλί και με πληροφόρησαν ότι δεν έχω να φοβάμαι τίποτα για την ελληνική οικονομία.Επίσης μου είπαν ότι σε σχέση με άλλες χώρες,εδώ πάμε μια χαρά.

Σύμφωνα πάντα με το θαυμαστό κουτί,"ο δείκτης της ανεργίας κινείται σε χαμηλούς ρυθμούς σε σχέση με την ευρωζώνη".Και από ανάπτυξη τί γίνεται?Εκεί η τηλεόραση αποφάνθηκε ότι είναι το δυνατό μας χαρτί σαν χώρα.

"Οι σχετικοί δείκτες αποκαλύπτουν ευελιξία της ανάπτυξης στη χώρα μας"

"Περνάμε στο επόμενο θέμα μας.Συνδεόμαστε απευθείας με τον αρχισυνδικαλιστή ρουφιάνο γαλάζιο αγρότη στο μπλόκο #143 στην Εθνική οδό Λάρισας-Αρχιδόκαμπου"

Και το γλέντι συνεχίζεται με ξέφρενους ρυθμούς.

Πλάνα.Πολλά πλάνα.Πλάνα αρχείου,πλάνα live,πλάνα αποκλειστικά,κρυφά πλάνα,πλάνα αποκαλυπτικά,πλάνα,πλάνα,αεροπλάνα.

Αναλύσεις.Αλήθειες.Για τα πάντα.Από τις λεπτομέρειες για τις συνθήκες ομηρίας γνωστού εφοπλιστού (sic),μέχρι το πότε θα γίνουν εκλογές ("το καυτό ζήτημα"<---ΜΟΥΤΖΑ).Λόγια,λόγια,ξύλινα,κούφια,προκλητικά λόγια,υπαγορευμένα από το Υπουργείο προπαγάνδας & ΜΜΕ,απουσία στοιχειώδους λογικής,απουσία ανθρωπιάς,μηδενισμός σε όλα και για όλα.

"Διακοπή για το απαραίτητο διαφημιστικό break"

Άραξε,χαλάρωσε στην καναπεδάρα σου,νιώσε την τεστοστερόνη σου να απογειώνεται με το αποσμητικό το οποίο ψεκάζεσαι & ξαφνικά σε κυνηγάνε σε ένα desert island εκατοντάδες όμορφες γκόμενες,γκόμενες,σάρκα,προκλητικά χείλη,επιτυχία,γίνε επιτυχημένος ρε μαλάκα με το νέο δάνειο της eurobak,σπάσε τα θνητά σου δεσμά με ένα αθάνατο jeep.

"Επιστροφή στην συνηθισμένη ροή του προγράμματός μας.Στην συνέχεια θα σας πούμε πολλά ψέματα,θα μπάσουμε τον τρόμο σπίτι σας με χιλιάδες διαφορετικούς τρόπους.Μέχρι την επόμενη ενημέρωσή σας,να είστε καλά,να κλειδώνετε ακόμα καλύτερα την πόρτα σας & να έχετε ένα υπέροχο βράδυ."

Άλλο ένα τηλεοπτικό βράδυ έφθασε στο τέλος του.

Γέμισε το κεφάλι μου με μια διεστραμμένη άποψη της πραγματικότητας.Με μια παραμορφωτική εικόνα.

Ανοίγω την μπαλκονόπορτα.

Κεφάλι.Κάτω.Φανάρια.Λίγος κόσμος.Πολλά αυτοκίνητα.Λογικά έχει κόσμο μέσα στα αυτοκίνητα.

Αλλά νιώθεις τί λέω.

Λίγος κόσμος-πολλά αυτοκίνητα.

Σκέφτομαι διάφορα ξαφνικά.Εκεί που το μυαλό μου είχε ναρκωθεί απόλυτα,τσουπ,άρχισε να στροφάρει.

Απόφαση:να μην ξαναδώ τηλεόραση.

Ή αν το κάνω (διότι κάθε ανώμαλος γνωρίζει ακριβέστατα την δύναμη που ασκεί η ανωμαλία του πάνω του),να το επιχειρήσω σε αρκετές μέρες από τώρα.Έλεος.

Απόφαση number two:να πάω το καλοκαίρι Αντίπαρο.Με σκηνή.Και το μεγάλο σάκο μου.Και όλα τα μπιχλιμπίδια του αραχτού wannabe hippie camper.Λοιπόν Αντίπαρος!Ναι,έκλεισε.Έχω χρόνια να πατήσω,πολλά,δεν θυμάμαι πότε ακριβώς,όχι δεν γερνάω & μαλακίες,μικρός είμαι,έτσι θέλω να πιστεύω δηλαδή,αλλά ξεφεύγουμε από το θέμα και δεν πρέπει.

Σιωπή.Απόλυτη σούπερ γαμάτη σιωπή.Είδες τα συστήματα αλουμινίου gamosystem?Την κοιτάζω.Την tv.

Ίσως ο μόνος τρόπος να απαλλαχτώ από δαύτην είναι να την σπάσω.

Καλό μας βράδυ

0 whispered:

Δημοσίευση σχολίου